۲۲ مهر ۱۳۹۲، ۹:۱۶

رهنما در گفتگو با مهر:

رقابتهای انتخابی کاراته برگزار نمی‌شود/ کادر فنی پاسخگو نتایج است

رقابتهای انتخابی کاراته برگزار نمی‌شود/ کادر فنی پاسخگو نتایج است

سرمربی تیم ملی کاراته گفت: برای حضور در مسابقات قهرمانی آسیا بر اساس شرایط فنی نفرات را انتخاب می کنیم و دیدارهایی تحت عنوان انتخابی برگزار نخواهد شد.

مسعود رهنما که در شیراز حضور دارد ضمن بیان مطلب فوق به خبرنگار مهر گفت: اردوی خوبی را در شیراز پشت سر می گذاریم و امکانات خوبی در اختیار نفرات قرار گرفته است و انصافا اردونشینان نیز سخت در تلاش هستند تا نظر کادر فنی را جلب کنند.
 
وی ادامه داد: تمرینات روزهای اخیر نشان دهند حرکت رو به رشد کاراته کاهاست ،نفراتی هم که از شیراز در این اردو حضور داشتند با نفرات ملی پوش تمرین بسیار خوبی انجام دادند و و من از این وضعیت راضی هستم.
 
سرمربی تیم ملی کاراته  که در حاشیه تمرین تیم ملی سخن می گفت در مورد نحوه انتخاب اعضای تیم ملی برای مسابقات قهرمانی آسیا گفت: بعد از بازگشت از بازیهای کشورهای اسلامی در جلسه با مسئولان فدراسیون نتایج ملی پوشان در دو رویداد ترکیه و اندونزی بررسی شد و در نهایت به کادر فنی برای انتخاب نفرات اختیار تام داده شد.
 
رهنما افزود: از این پس دیگر مسابقات انتخابی نخواهیم داشت و بر اساس عملکرد فنی کاراته کاهای اعزامی به مسابقات قهرمانی آسیا انتخاب می شوند. چون کادر فنی در این زمینه پاسخگوست و هر نتیجه ای هم که به دست می آید پاسخگوی آن هستم.
 
وی در توضیح بیشتر این موضوع گفت: معتقدم ملی پوشان باید در شرایط یکسان مورد آزمایش و انتخاب قرار گیرند ، وقتی اشتباهات داوری در ثبت نتایج تاثیر گذار است و يا سایر شرایط فنی برابر نیست، باید به کادر فنی این اجازه را بدهیم که بر اساس معیارهای خود که برخاسته از عملکرد ملی پوشان در اردوهاست تیم ملی را انتخاب کند.
 
تیم ملی کاراته که خود را برای حضور در مسابقات قهرمانی آسیا آماده می کند هم اکنون در اردوی تمرینی شیراز حضور دارد. 
کد خبر 2155255

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha